wtorek, 26 maja 2015

Informacja

Hej wam wszystkim :*
Wiem, że was wiecznie wkurzam ale cóż taki mój urok :D Mam nadzieję, że nie ukręcicie mi głowy za to zwlekanie ale..rozdział pojawi się jak tylko zamknę oceny końcowe bo to dla mnie bardzo ważny tydzień. W czwartek będę już po tym wszystkim a w piątek cały dzień nie ma mnie w domu więc obiecuję w sobotę usiąść i dokończyć rozdział. A jak nie to mnie uduście! :D
P.S. Odblokowałam możliwość dodawania komentarzy z anonima i zniosłam weryfikację obrazkową przy ich dodawaniu. Szczerze to nie miałam pojęcia, że jest to włączone więc teraz wszyscy możecie się ujawniać. Tylko podpisujcie się żebym mogła was rozróżnić :D
Pozdrawiam! :*
Kinga

16 komentarzy:

  1. Świetnie Cię rozumiem. No ale w takim razie już czekam na rozdział. :-D I powodzenia z ocenami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam rozdziały i czekam na kolejne! ;3 /Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy cierpliwie, fajnie, że można z anonima komentować, przy wielu opowiadaniach tego nie ma i to ma przełożenie na ilość komentarzy :) opowiadanie zapowiada się mega ciekawie, dlatego warto czekać dalej - zaczytana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutno mi, czekam czekam :( ale wyczekane lepiej "smakuje" więc wytrwale czekam dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny końcowe masz już zamknięte słoneczko i mam na to dowód hyhy! Tak więc... bierz się do roboty zamiast (jak już Ci mówiłam) podrywać niektórych :* Rozdział się sam nie napisze ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko zatłuke cię :D rozdział jest prawie gotowy będzie na dniach.
      I jeszcze jedno. Zawsze będę podrywac twojego faceta dobrze wiesz dlaczego :P

      Usuń
    2. To Twoje "na dziech" czasami trwa baaardzo długo misiaczku :* Ale okej, zaufam Ci :D Powiedzmy, że wiem dlaczego, a poza tym, Tobie mogę to wybaczyć :*

      Usuń
    3. dniach* xd Sorka, literóweczka się wkradła xd

      Usuń
    4. Tak, tak Karolino. Cokolwiek :* :D

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA ;)
    http://wposzukiwaniuszczescianaswiecie.blogspot.com/2015/06/libsten-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowy ? Miał być na dniach ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem..
      Bardzo was za to przepraszam.. Rozdział jest prawie skończony. Proszę was jeszcze o troszkę cierpliwości. Mam straszny zastój ale dam radę :) obiecuję, że wam to wynagrodzę :*

      Usuń
  8. Co się dzieje? ;-( Kiedy będzie rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się dzieje? ;-( Kiedy będzie rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co się dzieje? ;-( Kiedy będzie rozdział?

    OdpowiedzUsuń